piątek, 20 maja 2016









Mam na imię Ania i mam 19 lat od teraz będę prowadziła tego oto bloga.
Nie mam żadnej wprawy, ponieważ jest to mój pierwszy blog, ale postaram się zrobić to jak najlepiej potrafię.
Jako, że jest to blog, to pasowałoby prowadzić go systematycznie.
Cóż… postanowiłam, że póki teraz mam więcej wolnego czasu, to wpisy będą się pojawiały jak najczęściej..

Będzie to blog poświęcony o moim życiu przeszłym i teraźniejszym, o 
mojej historii, być może dla niektórych może wydawać się ona niezrozumiała, dziwna, śmieszna - macie prawo do wyrażania własnej opinii - ja to uszanuje.

Chciałabym, aby każdy kto tutaj zagląda mógł podzielić się swoim życiem, swoimi wyborami, swoimi życiowymi sprawami a przede wszystkim chciałabym od Was zrozumienia i najpierw dokładnego przeczytania i wcielenia się w moje życie. Chcę abyś czuł, że nie jesteś sam/sama i że w każdej chwili może się do mnie zwrócić o pomoc i wsparcie, a postaram Ci się pomóc jak tylko potrafię.


Jestem otwarta na wszelkie wasze propozycje, sugestie i żale.

To chyba na razie wszystko w roli wprowadzenia.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz